Bobblehead Bunny

25 Haziran 2013

Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı


Siyah noktalar hemen hemen her kadının derdi sayılır. Kimimiz onları sıkmaya kalkıyoruz, kimimiz buhar banyosu uyguluyoruz, kimimiz özel peelinglerle temizlemek için uğraşıyoruz. Kimimizse biraz kolayına kaçıp siyah noktalar için üretilmiş bantları kullanıyoruz. 

Ben de son zamanlarda biraz tembellik yapıyorum bu konuda. Gratis'e özel markalardan olan bu ürünü keşfettiğimden beri diğer yöntemleri pek kullanmıyorum. 


Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı. 


Kullanmak için önce yüzünüzü yıkayıp burnunuzu ıslatın. Sonra bantı yumuşak kısmı burnunuza gelecek şekilde yapıştırın. Kurumasını bekleyin ve köşesinden tutarak çekin. Siyah noktalarınız varsa cildinizdeki renk farkına inanamayacaksınız! Açılan gözenekleri sıkılaştırmak için tonik uygulamayı da unutmayın ^_^


Paketten altı tane, bu şekilde paketlenmiş bant çıkıyor.


Paketlerin içindeki bant ise böyle görünüyor. Ben burnuma bu şekilde yapıştırıyorum. Ters olmadığını sanıyorum :)

Genel anlamda ben üründen memnun kaldım. Burunda siyah nokta bırakabiliyor, bende öyle oldu ama annemde hiçbir şey kalmadı mesela. Cilt tipine göre değişiyordur diye düşünüyorum.

Neredeyse her büyük indirimde indirime giren Gratis'e özel ürünlerden en alınası ve stoklanası şeylerden biri bu bence. Normalde 3-4 lira gibi bir fiyatı var. Böyle bir şey arıyorsanız bir şans verin derim. 

Siz siyah noktalarınızdan kurtulmak için neler yapıyorsunuz?

12 yorum :

  1. Bişey danışmak istiyorum, bu tarz burun bantlarının tüylenme sorunu yaptığını duymuştum onun için hiç denemedim. Böyle bi sorunla karşılaştın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben herhangi bir tüylenme sorunuyla karşılaşmadım. Ben zaten 2-3 haftada bir gerektikçe kullanıyorum çok siyah noktam yok. Belki çok kullanınca öyle bir soruna yol açmıştır, bilemedim :(

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.:) Baya soruşturdum sanırım yanlış bilgi edinmişim. O zaman hemen denenmelıi!:))

      Sil
    3. Rica ederim:)
      Yine de dikkat edilmeli tabii, kimde neyin ne yapacağı hiç belli olmuyor :(

      Sil
  2. Ben de burun bantları kullanıyorum, memnunum hemencik geçiveriyor :D

    YanıtlaSil
  3. Herkes niveaninkini daha cok begeniyor, bunu begenmiyor diye almamistim ama karar verdim denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea'nınkini denemedim o yüzden yorum yapamayacağım. Ama Cettua'dan memnun kalanlar da kalmayanlar da var, denemek lazım sanırım :)

      Sil
  4. Ben watsons'ın burun bandından daha çok sevdim cettua'nınkileri.Her gittiğimde alıyorum ve çok güzel temizliyor kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları da Watsons'ınkileri daha çok seviyor. Ben de denemek istiyorum, belki onu daha çok severim :)

      Sil
  5. bende hiç bir yararı olmadı ne yazıkki :/ siyah noktalarım aynen duruyor :( birde başka markaları deneyim bakalım belki işe yarar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her marka herkesin işine yaramıyor, bence de başka markaları dene :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...