Bobblehead Bunny

1 Kasım 2012

Doa Kozmetik Shea Yağı

Doa Kozmetik Shea Yağı

Bugün makyaj malzemelerimden değil de kullandığım doğal bir üründen bahsetmek istiyorum. İki ay kadar önce Doa kozmetikten pek çok ürün aldım. Badem yağı, hint yağı, shea yağı, hindistan cevizi yağı, birkaç çeşit sabun, kil, kara üzüm çekirdeği yağı...  Ürünlerin hepsinden memnun kaldım. Annem de kendi aldıklarından memnun kaldı. Kara üzüm çekirdeği kremi yollamışlar bu jestleri çok hoşuma gitti. Kargonun paketlemesi çok iyiydi. Şişeler tek tek paketlenmişlerdi. En çok hoşuma giden şey de yolladıkları erguvan tohumları oldu. Dikmesi için anneme verdim hepsini.

Doa Kozmetik Shea Yağı

Aldıklarımdan en çok kullandığım shea yağı oldu. Küçücük bir kutuda 15 ml sanırım. Çatlayan dudaklarıma çok iyi geliyor. Yara izine iyi geldiğini okumuştum ayrıca yara izlerime de sürüyorum. Sanki renkleri biraz daha iyileşti izlerin.

Bu yağı dört lira gibi bir şeye almıştım.

Doa Kozmetiğin sitesine gitmek için tık tık.

6 yorum :

  1. Bu sitenin ismi son zamanlarda gözüme takılır oldu, ama nedense emin olamıyordum, ayrıntılı yazınızı okumam çok iyi oldu :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alışverişimde bir sorun yaşamadım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu yagı vbaska nasıl kullanabilirim canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dudağında, dirsek, diz gibi vücudunun kuru bölgelerinde, yoğun bakım kremi gibi ayağında ve ellerinde kullanabilirsin diye biliyorum. Ben ayrıca saçımda da kullanıyorum :)

      Sil
    2. Teşekkur ederim canım :) Ben de saç uçlarıma kullanayım o zaman çok çabuk kırılıyorlar kuru oldukları için.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...